26
Feb
09

Mense soos jy…


… wat mense soos my…

Soos ‘n million dollars laat voel:mrgreen:

Dankie Wipneus !! Vir hierdie special delivery in die kleedkamer voor die show – jy had my speechless!! 😳

wipneus1

Zee (of liewer my ‘Zzz’😉 )

Dankie vir die baie spesiale thought met jou persentjie – ek treasure dit!!

(Die kruis en die hart represent dié mees belangrike entiteite in my lewe: Jesus Christus en my Helge… die pêrels tussenin is my

hartsvriende – and when I look at it (I’ll be seeing it everyday – Dit is vasgemaak aan my aktetassie –

I’ll have a sweet sweet reminder of a truly special girl!!)

zzz

Vir eers is ek diep nederig stil – ek sal vanaand gróóóót gaan en post dat julle brille gaan nodig hê vir die lees…

ek móés net eers dankie sê!!

x x x

 


16 Responses to “Mense soos jy…”


  1. February 26, 2009 at 9:39 am

    Ai BB, hier het jy my ook in trane…. Dit is so bitter kosbaar, en ek weet hulle het dit gedoen omdat jy net JY is…. Ai, genade ek mis julle… Ek mis net eenvoudig te veel…

  2. February 26, 2009 at 10:06 am

    Spesiale blomme vir ‘n baie spesiale lady!

    Ons het die show vreeslik geniet! Jy het jouself oortref!

    Dankie aan almal agter die skerms wat dit so spesiaal vir BB gemaak het! 😉

    (Die song: Duisend maal ‘n ster! Fantasties :lol:)

  3. February 26, 2009 at 10:17 am

    Ek hoop dat die show net die eerste treetjie na ongekende sukses sal wees.
    Ek sal my oë bietjie rus vandag…😉

  4. 4 Zee
    February 26, 2009 at 11:00 am

    ((((((((BB))))))))) for because u r special!!!

    Sjoe… ek sê weer, ek was sprakeloos gisteraand hoor! Jy mag maar girl!!!!!!

    Ek glimlag so hier in my mou… gister toe ek dit laat maak het vir jou browse ek so in die winkeltjie rond en Zeethan hou net die hele tyd aan… Ouma Smarties, smarties hê. Al die kraletjies het seker vir hom soos smarties gelyk!

  5. 5 Zee
    February 26, 2009 at 11:02 am

    O ja… ek het vir my ook presies so ene laat maak…. toe ek jou sien kon ek nie anders nie!😉

  6. February 26, 2009 at 11:15 am

    Ek is bly om die hoor dit was ‘n groot sukses. Het aan jou gedink gisteraand.😉

  7. February 26, 2009 at 1:16 pm

    Baie geluk met die suksesvolle show! Mag daar nog vele wees!

  8. 8 RB
    February 26, 2009 at 1:25 pm

    So spyt ek kon dit nie maak nie, hoop jy het dit geniet!!!!
    Sterkte met die pad vorentoe, die eerste tree is nou gegee!!! Wag in spanning vir die shows in my ou dorpie!!!

  9. 9 RB
    February 26, 2009 at 1:44 pm

    O ja, ek is dalk Sondag in Pta, waar kan ek die CD koop????? Moet ok nou ene kry, genade is baie jaloers op almal wat reeds het!!!

  10. February 26, 2009 at 2:48 pm

    Ek was DAAR – in my gedagtes!

  11. February 26, 2009 at 2:52 pm

    Dit was n onvergeetlike aand – een van daardie handvol in n mens se lewe wat jy hoop nooit verbygaan nie – ek het nie meer woorde nie – Trots en lief xxh

  12. February 26, 2009 at 3:04 pm

    Ek en Lyfieding is trots en bevoorreg dat ons onder die uitverkorenes kon wees wat die vervulling van een droom en die geboorte van ‘n volgende een kon meemaak. En dit alles op een aand.
    Weereens baie baie geluk BB.

  13. February 27, 2009 at 8:42 am

    En hier kom ek aangestap met my beker Boeretroos in die hand om nou die post te kom lees oor ‘Die aand uit die oog van BeeBee’ en wragtag, daar is nog niks.

    Meisie, het jy babelas vanoggend, of was die krag in die Transvol af dat jy nie jou rekenaar kon aankry nie? Want hier’s dan niks…

    Ek sit net gou ‘n rukkie hier in jou spasie en sluk my koffie af. Dan gaan ek maar voort. Hoe se daai grote ou in die movies?

    “i’ll be back”

    xxx

  14. February 27, 2009 at 9:20 am

    Hier kom ek ook aan, my beste bril silverskoon en blink gevryf, groooooot beker koffie vir lank lees . . . en niks!

    Aaaag toe man Beebs? Skryf nou vir ons ‘n ietsie. ♪ dis makliker as wat jy dink . . .♪

  15. February 27, 2009 at 10:03 am

    Ja nee, hier issi paar mensi wat wag virri possie . . .


Leave a Reply

February 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Archives

Blog Stats

  • 153,255 hits

