15
May
09

When You thought I wasn’t looking…


 Peek

 

When you thought I wasn’t looking,

I saw you put my first drawing of you safely into your desk’s drawer

and I wanted to paint another one.


When you thought I wasn’t looking, I saw you stroke my pet tortoise,

just after we moved in

and I knew that you could make me whole.

 

When you thought I wasn’t looking, I saw you kissing Blue goodnight,

after you tucked him in

and I knew that you had a gentle heart.

 

When you thought I wasn’t looking,

I saw you put my first letter to you in between the pages of your Bible on your bedside table

and I wanted to be everything that I could be.

 

When you thought I wasn’t looking,

I saw you say a prayer,

and I had faith that there really is a God.

 

When you thought I wasn’t looking,

I felt you kiss me goodnight on my cheek

and I felt so loved.

 

When you thought I wasn’t looking,

I saw tears come from your eyes,

and I learned that sometimes men hurt too and it’s all right to cry.

 

When you thought I wasn’t looking, I looked…

and I’ve been wanting to say thank you for all the things

I saw when you thought I wasn’t looking.

 

When we thought we weren’t looking – all the while we were… looking for each other.

I am so glad we looked. Because we saw… and we found… us.

 

 


15 Responses to “When You thought I wasn’t looking…”


  1. 1 ELF
    May 15, 2009 at 2:00 pm

    Wow dis incredible woorde. Veral die heel laaste paragraaf. Ek dink die lewe is vol van ‘when you thought I weren’t looking’ sinne ..

    Ek is die groot sondebok wat ‘silent observer’ speel vanuit my skadu’s .. en dan dikwels so vinnig iets probeer regstel en justify met ‘as jy maar net geweet het’ .. wat wel wáár is, want ek wys bitter min van wat binne aangaan na buite ..

    Maar ek dink [sê Elf vol bravade vir die een wat in die spieël terugkyk na haar] dis soms nodig om nie net deur daardie sleutelgat te loer nie. Soms verg dit dat mens al jou moed en trots bymekaarskraap en aan daardie deur klop, want hy gaan nie vanself oopgaan nie.

    En dan te vind .. ‘all the while we were… looking for each other’ .. ‘Dan, eers dan’ xx

  2. 2 Krista
    May 15, 2009 at 2:49 pm

    Amazing . . . die 2 van julle!

    XXX♥

  3. May 15, 2009 at 3:22 pm

    Ja, stem saam met Krista. Amazing. 😉

  4. 4 Nimsi
    May 15, 2009 at 4:24 pm

    Hierdie is nou regte “aan -die-hart-raak-woorde”
    More than Amazing!

  5. 5 maxie
    May 15, 2009 at 9:36 pm

    Hierdie is verreweg die mooiste woorde wat ek nog ooit raakgelees het op wordpress (en Elf s’n, natuurlik).

  6. May 15, 2009 at 9:59 pm

    BB – jy maak my huil. Dis baie mooi.

  7. 7 Tersia
    May 16, 2009 at 2:20 pm

    Ek het nie woorde nie! (((X)))

  8. May 16, 2009 at 2:51 pm

    Sjoe, Beeps. Die mooiste deel is waar jy sy trane sien wanneer hy dink jy kyk nie. En BB kyk altyd… In almal se gesiggies, oor hulle skouers, in hulle harte…

  9. 9 ding
    May 17, 2009 at 7:45 am

    Net ‘n hart wat diep liefhet en dit besef, span woorde so in. Wat ‘n voorbeeld.
    Beeps, jy regtig die enigste ene van jou soort? Jou noggie gekloon nie? Ai.

  10. February 1, 2010 at 6:40 am

    Te danke aan Sonkind vind ek toe die, ek dink nie ek was al gebore toe jy die geskryf het nie.

    • February 1, 2010 at 6:41 am

      Ek lees weer en weer, werklik treffend Beeps.

  11. 12 Ek is Anna
    February 19, 2010 at 8:30 pm

    Haai BB, ek het dit nou weer gelees en weet nie hoekom ek nie voorheen comment het nie. Dit is so, so mooi.


Leave a Reply

May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Archives

Blog Stats

  • 153,255 hits

