04
Jul
09

Pretoria vs Tshwane – WTF?!


 

Pta vs Tshwane 1

 

 

 

Pta vs Tshwane 2

 

What am I not getting’ here??😕

Is die uitspraak op die link hieronder (ek het dit ook gister in die Beeld gelees)

slegs op toepassing van die SAUK se gebruik van die stad se naam??

http://www.afriforum.co.za/?p=2892

Die groot ironie van die saak:

Foto 1 is die boonste helfte van bladsy 3 van die Record West News, 3 July 2009.

En Foto 2???

JIP!!!

Reggeraai!!

…die ONDERSTE helfte van PRESIES dieselfde bladsy 3  van die Record West News, 3 July 2009!!

I’m sure they will have a “Yes, but….” justification for this, right??

RIGHT???😦

 

 

 

 


19 Responses to “Pretoria vs Tshwane – WTF?!”


  1. July 5, 2009 at 5:50 pm

    Ek dink die stadsraad self staad bekend as tswane en hulle het seker self die kopie gelewer vir die advertensie waarvoor hulle betaal? En die boonste deel is ‘n nuusberig?

  2. 2 BB
    July 6, 2009 at 6:59 am

    Lees mooi : die advertensie (wat ek reken is ‘n nice enough initiative van die stadsraad om dankie te sê), sê: “The City of Tshwane” – die metropool is Tshwane – dit sluit in : Mabopane, Atteridgeville, Ga-Rankuwa, Winterveld, Hammanskraal, Temba, .. en ja, Pretoria – ook : “The Greater Pretoria Metropolitan Council” noem hulle dit ook.

    Die woordjies “municipality” of “metropolitan council” sou afterall hierdie hele inskrywing redundant gemaak het…

    Punt is, wat die een se g@t krap, pla die volgende ou nie in die minste nie – en ja, ‘n advertensie (dié advertensie) is seker genoeg voor betaal, dat die Editor of Redakteur of wie ookal van die Rekord News minder gehinder is oor die wettige gebruik van ‘but a name’, nê😉

  3. July 6, 2009 at 8:06 am

    My opinie is dat ‘hulle’ (ok, ek wetie wie ‘hulle’ is nie😆 ) maar net Pretoria se naam gehou het omdat daar te veel druk was. Maar back at the ranch vee ‘hulle hulle’ se gat daaraan af en insist om ‘hulle’ sin te kry en dit Tswane te noem. Beteken dit al die ander plekke soos Gauteng, Bela Bela, Polokwane en alle ander kan ook maar op die ou name genoem word en as die munisipaliteit van daardie plekke nie van die nuwe name hou nie en n advertensie wil plaas, mag hulle maar ook dan die ou name gebruik? What’s good for the goose is good for the gander?
    Dit werk nie so nie, mens noem dit eintlik ‘RESPEK’ vir die wette. En obvious het almal in ons sonnige SA nie daardie belangrike deel van menswees geleer nie…RESPEK!!!

  4. July 6, 2009 at 8:19 am

    Die feit is hulle is kroonwild en kan maak net wat hulle wil – untouchable !!

  5. July 6, 2009 at 9:44 am

    😆 Die punt is dat jy nie te veel moet verwag nie….

  6. July 6, 2009 at 12:14 pm

    Scary but o so SA!!!

  7. July 6, 2009 at 5:40 pm

    sollie, sollie BB….pretoria ja pretoria moet dit wees🙂🙂

    een aand op ‘n trein na tswane klink net nie reg nie

    • 8 BB
      July 7, 2009 at 6:54 am

      :mrgreen: Ek druk jou sommer STYYYYYYYF vas, Rosie!!😉

      She’s with me ↑ – of issit nou → ???

    • July 7, 2009 at 7:48 am

      😆 Een aand op ‘n trein na Tswane … bwahahahaha

      • July 7, 2009 at 7:49 am

        Die nuwe lol emoticon is freaking scary…. erger as my avatar.😆😆😆😆

      • 11 BB
        July 7, 2009 at 8:00 am

        Nou’s ek stuck met daai wysie – thank you very much!!

        Julle moet TSHwane korrek spel ASB!!!👿

        • 12 BB
          July 7, 2009 at 8:01 am

          O HEL!!! Ek sien wat jy bedoel – tegnologie isse LELIKE ding soms, DMi!

          hierdie een::mrgreen: : freak my nogal vreeslik uit!!😯

        • July 7, 2009 at 11:43 am

          Tshwane is noggie in my woordeboek nie…😀

  8. 14 BB
    July 7, 2009 at 8:02 am

    My Love se favorite:🙄 – hy het dit vervolmaak!!😀

  9. July 7, 2009 at 12:51 pm

    BB wat weet ek nou van tswane/thswahene?tjshwane spel??? ek het daar studeer toe was dit nog pretoria. waar kry julle die lekker gesiggies??? hoe maak ‘n mens dit???

  10. 16 Krista
    July 9, 2009 at 7:10 pm

    Issit nie weer tyd virri nuwe post nie?

  11. July 11, 2009 at 11:05 am

    Vir my is Pretoria Pretoria. As ek hier vir mense hier moet sê ek kom van Tshwane af, gaan hulle almal HUH!???? Tshwane is vir my ‘n area, nie ‘n stad nie. Jammer as ek die pot missit hier, maar ek sal tot in “lengte van dae” praat van Pretoria. As ek ook vir iemand moet sê hy moet OT-lughawe toe vlieg om by Jozi uit te kom, gaan hy dink ek het geen idee waarvan ek praat nie.

  12. 18 Krista
    July 15, 2009 at 8:09 am

    Net soos HF altyd HF sal bly en nie Pretoria Akademies of Steve Biko nie. Ons kom al jare daarmee saam, dis mag van die gewoonte.

    En JanSmuts en R21 en Jhb Algemeen.

    Is maar so . . .

  13. July 17, 2009 at 12:07 am

    Vannie os oppie trekker…

    Kan ek jou maar bless met ‘n tag…? :mrgreen:

    http://bashinginnieboendoes.wordpress.com/2009/07/16/griffel-geheime/


Leave a Reply

July 2009
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Archives

Blog Stats

  • 153,255 hits

