30
Jul
09

Suitcase vol Sommer


 

…and I have the wonderfullest friend who has kindly agreed to accompany me…

Ok, so you may call her CRAZY… 😕 … DAFT… perhaps, MAD… maybe :roll: 

or can it be……. ME????? :shock:  Naaaaaaa!!!:mrgreen:

and she may be all 3 – but that’s my kind of WONDERFUL !! ;)

 

BBSuitcase

 

Now, Vriending, as you might know (or not) is a ‘lysie-meisie’ (a list girl) – she is the master of spreadsheets (ok, that’s an exaggeration!! – her hubby, PJ-Plasie-Narciepit, he is the MASTER – but she has learnt from the best…) – So, without further ado…

First things first:  MAKE a LIST!!

Hmmm… Jip!! A list OF lists  of ‘what lists to make’…🙄

But a few BB’s FAQ’s first:

(i). How big is the boot of an average size Sedan??

(ii). Does the driver of said Sedan absolutely necessarily HAVE to use the rear-view mirror? Or can I hold up my makeup mirror from time to time??

(iii). If Yes – how much space is there on either side of backseat if the driver definitely MUST use rear-view mirror?

(iv). How many pairs of shoes would fit into said Sedan’s boot??

NOW for my list:

Shoes

 

1. Shoes

There!!

Now, if I can get a satisfactory answer to my questions above I can complete my list – and THEN I’m all ready to GO!!!

(and maybe I’ll share dearest, wonderfullest Vriending’s lists and lists :shock: and lists of lists :roll: with y’all later😉 )

 

Friends


22 Responses to “Suitcase vol Sommer”


  1. 1 Krista
    July 30, 2009 at 5:12 pm

    Jy issi regte grapgat! Maar tog so oulik, ons vergeef jou sommer alles! (ja, al die skoene ook . . !)😀

    Daar is genoeg plek in die boot virri sideboard en al jou make-up, die skoene moet maar op die agterseat gepak word. As jy nou ABSOLUTELY DEFINITIVELY die kitchen-sink ook moet inpak, weier ek om hom op die dak vas te maak. Dan moet ons maar die ventertjie inspan . . .😉

  2. July 30, 2009 at 5:38 pm

    Dagse BB

    Hmmmm, gaan jy met vakansie, kuier of trek jy.🙄😀

    Groete

    • 3 BB
      July 31, 2009 at 7:54 am

      Heita Ridder!!! Welkom terug nê??!! Nee jong, net vakansie, maar mens kan nie net onbepland deur die lewe gaan nie – veral nie kaalvoet en so….😉

  3. July 30, 2009 at 8:17 pm

    Jinne Beeps… Al daai shoes joune? ‘n Paar in elke kleur!😯

    • 5 BB
      July 31, 2009 at 6:55 am

      Dis dié wat mag saamgaan Girly:mrgreen: – Ek word beperk!!🙄

      • July 31, 2009 at 9:38 am

        OH MY SOUL… Soos in regtig?

        Wie sou nou kon raai die engeltjie (met vlerke) het ‘n skoen fetish?

  4. July 30, 2009 at 9:51 pm

    *gasp*

    Al daai skoene… 😯

    Sterkte, Krista en Plasie. Ons sal voortdurend aan julle dink. 😆

    • 8 BB
      July 31, 2009 at 6:56 am

      Krista oor sy saamgaan😯 of Plasie oor hy vinger-ALLEEN😦 moet agterbly??😆

      • 9 Plaasjuppie
        July 31, 2009 at 10:28 am

        Arme ek en B.T.T.B. Kry ons jammer?

        • 10 Krista
          July 31, 2009 at 4:52 pm

          Dink net . . . 6 dae sonder ons kekkelbekke . . . sien julle nie uit nie? Rus en vrede . . .😀

  5. July 30, 2009 at 11:08 pm

    Waarheen, Gehasie? Koffie inni Kaap?

    • 12 BB
      July 31, 2009 at 7:00 am

      Koffie is deel daarvan!! BAAAAAIE koffie!! Maar ek sal terugvoer oor daai een gee…
      Kaap?? Nee sorry skat – annerkeer weer miskien ( ( ( SONS ) ) )

  6. July 31, 2009 at 5:04 am

    Dit is die een deel skoene, nie die boots plakkies ens nie – my BB daai – ek is jealous maar word weer eens by die huis gelos xxh

    • 14 BB
      July 31, 2009 at 6:58 am

      You making me sound like Imelda Marcos🙄 – the b!tch had over 2060 pairs of shoes!!!
      Now WHY couldn’t you just have been a plain ol’ dictator like Ferdinand??:mrgreen:

  7. July 31, 2009 at 9:04 am

    Wa gan jy vakansie hou en hoe lank? Baie en baie nice skoene miskien net ‘n bietjie meeeer skoene los as jy ver travel!

    • 16 BB
      July 31, 2009 at 9:14 am

      Ek sal die skoene-ding behoorlik verduidelik in my volgende inskrywing Boervrou😉 –
      wat verstáán mense nie van skoene nie???😕

  8. August 2, 2009 at 5:08 pm

    hahaha….ek sit my lewe om so op tasse om alles in te pas. daai truuk werk. maar pak ook ‘n over-flow bag, jy weet vir die ekstra. en geniet dit!!!

  9. 18 Tersia
    August 2, 2009 at 11:29 pm

    Ek love jou skoene! My bynaam op skool was nie verniet Pote nie! My arme voete is so groot, (amper soos brode) as ek iets kry wat pas, koop ek dit! Gelukkig weet ek nou hoekom ek sulke groot voete het….. om my regop te hou as dinge bietjie swaar gaan!
    Geniet julle blaaskanss, wees versigtig en veilig reis!
    Liefies
    XX

  10. August 3, 2009 at 10:16 am

    😆 Dit is ‘n moerse klomp skoene daardie… het die sedan nie ‘n haak vir ‘n waentjie nie?

    • 20 Krista
      August 3, 2009 at 11:42 am

      DMI, die sideboard, elliptical en kitchen sink gaan in die waentjie . . . die skoene moet maar die agtersitplek volmaak . . . solank daar darem ‘n view in die rear mirror te siene is . . .😀

  11. August 3, 2009 at 6:44 pm

    Hou jy beurte om die skoene te dra? Shame van die pare kan afgeskeep voel.

  12. 22 BB
    August 3, 2009 at 7:32 pm

    My skoene voel nooit afgeskeep nie Rosietjie – ek sal binnekort mooi verduidelik. En as jy dan nie nie verstaan nie, loop vra jy jou ma, ok?! Sy sal! Ek sit my kop oppe blok, SY sal verstáán😉


Leave a Reply

July 2009
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Archives

Blog Stats

  • 153,361 hits

