15
Apr
10

Shades of Night


 

How I miss the evening light

buried ‘neath the shades of night

How I wish the stars would shine

for day’s no more a friend of mine.

Whoe’er said that black’s just black

has never suffered heart attack

the kindest kind of which you die

– the cruelest feeds you humble pie.

~ ~

How I miss the dark of night

while rays of sun force daylight bright

How I wish the sun would set

and shades of night help me forget

That black on white’s not as it seems

that truth can not be based on dreams

when nightmares lurk with evil fright

– not in the dark – but in cruel light.

~ ~

 

I have had dreams

and I have had nightmares.

Perhaps the only way

to overcome the nightmares

is to dream again?

 

 


6 Responses to “Shades of Night”


  1. April 15, 2010 at 1:51 pm

    Stunning geskryf – soos net jy kan BB🙂

  2. 2 ELF
    April 15, 2010 at 6:50 pm

    Ek het vanaand kom lees. Weggeloop. Kringe gaan stap. Teruggekom.

    Weer gelees. Gestaar. Die spasies tussen die letters probeer uitrek sodat ek die woorde reg rondom my kon draai.

    Ek het vir n wyle my siel toe oe op die water sien dryf, arms uitgetrek .. net die totale oorgawe van n gewig agv jou verstaan .. wat my skielik weightless gemaak het.

    Só gaan ek vorentoe op die gety van jou menswees. Jy is tevrede met die sekelmaan in n ander, want jy weet daar is meer al sien jy dit nie. Jy glo sonder bewyse.

    En met hierdie post .. weet jy wat ek weet. En seel ons daarmee as’t ware die onsigbare universe wat ons deel, want jy voel met jou oe maar lees met jou hart.

    Dankie vir die x-factor van verstaan wat jy hier met my deel. Dis niks en alles tegelyk .. x

    • 3 BB
      April 16, 2010 at 5:22 am

      Elf. Bewyse lê in die hart en die hande van die gewer. Bewyse het ‘n manier om oë oop te maak. Oë wat nie kon sien nie… want die hart het maar altyd ‘n manier om jou oë genadiglik ‘n bietjie van hul sig te ontneem.

      Oh, that I would be blind again.
      Shortsightedly sublime.
      Not notice that the lion’s den
      is indeed a lion’s confine.
      Blindness harbours harmony
      and vision harsh reality –
      it’s sight that creates jeopardy
      for what I SEE feeds fear in me…

      • April 16, 2010 at 9:46 am

        Kyk… As julle twee nou saam span om ietsie saam te skryf… dan gaan julle baie harte bly maak x

  3. 5 H
    April 16, 2010 at 11:31 am

    X

  4. April 19, 2010 at 5:37 am

    **sug** jy kan darem maar net dinge op ‘n manier skryf wat ek net van kan droom.


Leave a Reply

April 2010
M T W T F S S
« Mar   May »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Archives

Blog Stats

  • 153,361 hits

