25
Jun
10

‘Schland – Ghana – Himmelswillen!!!


Net een woord: HIMMELSWILLEN!!!

Oh, ja – ek het nog een: “MESUT

 (dis my pet-gecko teen ons stoepmuurtjie se nuwe troetelnaampie:mrgreen: – wat, terloops, meer opwindend is om dop te hou as wat hierdie wedstryd was. Hy ontwaak ook soms uit sy slapie en het nou die Sondagmiddag 3 gogga’s gevang – 2 meer as wat sy naamgenoot in die Duitse span kon optower🙄 en gee my dus meer geleentheid om “TOR” te skree as wat ek die afgelope twee weke kon doen😦 )

Het ek al gesê: HIMMELSWILLEN!!!

Oh, ja – Sondag is dit teen Engeland😯

Mag ek dit maar weer sê??? :???: 

HIMMELSWILLEN!!! :mrgreen:

 

 

 

  


5 Responses to “‘Schland – Ghana – Himmelswillen!!!”


  1. 1 PlaasJuppie
    June 25, 2010 at 9:36 am

    Hanz!….HANZ!!!
    Jawohl Herr Käpitan?

    Get ze pantzer ready. Ve attack ze English on Sunday…und Hanz
    Jawohl

    Telephone ze boertjies and ask zem for some tipz, zy know how to kick ze English asses.

    • June 25, 2010 at 6:32 pm

      he,he,he,he!

  2. 3 BB
    June 25, 2010 at 9:46 am

    ♪♫ I kôm frrrrôm Djermanie I am so pRRRRoud of me – mein name is FRITZ!!!♫♪:mrgreen:

    Ek gee nie om as hy die boertjies bel nie solank daai sin nie begin met:
    “Ve are Sinking” nie!!!😯

  3. 4 CHAOS
    June 25, 2010 at 12:59 pm

    I will support Germany for this game my Love xh

  4. 5 Andrew
    June 27, 2010 at 9:06 pm

    Sep Blatter is ‘n ou blerrie dik tril. Vandag was weereens ‘n bewys dat die geblykte stuk gemors moet terug gebore word in sy ma se heupe in … toe sy nog gebly het in die air-conditioned flat wat sy destyds gedeel het met Malema se toordokter. Hoekom word tegnologie nie gebruik in die ref se beslissings nie?!

    Nie dat dit saak maak nie …

    *victory dance*😆


Leave a Reply

June 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Archives

Blog Stats

  • 153,414 hits

