30
Jun
10

Veni Nada Tata


Allow me to rephrase my (might I add voluntary fatefully forced) enthusiasm

on my Veni-Vidi-Viva blogpost.

No, I WILL not write another semi-amusing poem about an utterly *YAWN* boring game and a few headless spineless chickens soccerplayers with less latino blood than a hot boerehunk I know (and adore) who claims to have ‘it’ (the blood) Somehow I’m starting to believe him :roll: Even HE would’ve had a better game against the Spanish (on his OWN!!) – fueled by the few latino drops he’s inherited from some spanish Nobleman who visited Holland in 148o-something and fancied his great-great-great-grandmother Helga frolicking in her tulip plantation – after the initial attraction (which leaves most men, deaf, dumb AND blind) he was confronted by her the next morning in a pair of huge wooden shoes and a slang that frightened away him and the whole Spanish Armada and in their fearful flight made them lose their way and sent them straight across the Atlantic… where he (the Nobleman) promptly got involved with the bare-footed and soft-spoken natives there, relieved that he didn’t have to go back to Europe -EVER!!

Until this day the name Helga is just about the only thing that will shut a Latino up long enough so you can get a word in… and even if he doesn’t know the legend – somehow the name “Helga” has a de-ja-vu-ic nightmarish effect on latinos that sends inexplicable chills down their spines – the recollective terrified genes of that nobleman are still til this day very very much imbedded in their genetic memory.:mrgreen: (maybe Rosalind can shed light on this phenomenon one day :???:

THAT is why Holland is still Holland and NOT EspanHOL, vistaan djille nou?? Ek dink Holland as land en nasie skuld die Helge se oer-agter-oerste-ouma-grootjie ‘n moerawiese dankerkenning:mrgreen:

:roll:  So I didn’t get the t-shirt… (dankie tog!!) nor a Nando’s meal… (maybe the team did??) :evil:

and thank heaven I’m still BLONDE!!!😆


16 Responses to “Veni Nada Tata”


  1. June 30, 2010 at 9:10 am

    BB, dankie vir jou inloer, hier loer ek nou ook! Ek reis (trap) maar nog suutjies in die blogwêreld, so min as wat ek van sokker weet so “scary” is tegnologie vir my. My man belet my om aan enige “remote” of wat ookal te stel, ek foeter als op. Maar ek geniet wat julle skryf en klim so stadig aan uit my dop weet nie of dit nou ‘n eierdop en skopdop is?

    • 2 BB
      June 30, 2010 at 9:38 am

      Skop hom HARD Andrinie, maakie saak hoe skeef nie – hou net aan skop – die een of ander tyd doel jy hom:mrgreen: En waarvoor hette girl ‘n man assit nie is om ons foeterjasies vir ons te fix nie, hm??🙄 (ok, ek sou nie aanbeveel dat jy eendag sy pasaangeëer se remote stel nie… maar intussen oefen op al wat ‘n battery-aangedrewe knoppie apparatus is, suster!!😉

  2. 3 PlaasJuppie
    June 30, 2010 at 10:26 am

    If they had any pride they would have been ashamed of the gutless performance they put up. Daai Nando’s hoenner het meer attitude

  3. June 30, 2010 at 11:10 am

    Ek weet nie meer vir wie om te skree nie… ten minste is Holland nog lewendig!

  4. 5 CHAOS
    July 1, 2010 at 8:49 am

    Thanx my love x

    Naweek voorspellings :
    Uruguay wen met 2 doele
    Duitsland wen met 1 doel ( voorspel dit met hart en nie verstand )
    Brasilie wen met 1 doel
    Spanje wen met 2 doele

    Weddenskappe begin op R 1k

    • 6 BB
      July 1, 2010 at 11:51 am

      Duitsland gáán dié World Cup wen my Love😉
      en ek reken hulle gaan teen Holland in die eindstryd speel:mrgreen:

  5. 7 Krista
    July 1, 2010 at 9:30 am

    Bwhaaaaaaaaaaahahahaha!😀

    • 8 BB
      July 1, 2010 at 12:14 pm

      Daai lekker grootbek laggie Vriending??🙄 issit oor die H3 se voorspellings?? Want ek lag lekker saam!!😆

  6. July 1, 2010 at 11:45 am

    Beeps, jy moet my vergewe, maar ek het vir Spanje geskree en Saterdag skree ek vir Argentiniê!🙂

    • 10 BB
      July 1, 2010 at 11:55 am

      Met jou disagree ek met liefde ☼’s😉
      (But DON’T come CRYing FOR ME ARGENTINA ♪♫:mrgreen: )

  7. 11 CHAOS
    July 1, 2010 at 12:40 pm

    My love, het jy onlangs na die fixtures vir die kwarteindstryde gekyk – het jy gesien dat HOLLAND teen Brasilie speel ? Seker jy het dit misgekyk anders sal jy nie sulke onverantwoordelike uitsprake maak soos dat Holland in die finaal gaan speel nie – julle wil net hê hulle moet in die finaal speel, eerder teen Holland as teen Brazil sou ek sê ( toemaar ek voel ook so )

    • 12 BB
      July 1, 2010 at 12:59 pm

      Moet nou nie met my logies of tegnies of verantwoordelik raak nie, my Love😉
      Newsflash: Ghana (ranked 32) is in die quarter-finals… en 4 (VIER) van die TOP 10!!! ranked teams is al huis toe: Italië, Engeland, Frankryk en Portugal😕
      OITS!! Dit lyk my Duitsland kan (weer) teen Ghana ook te staan kom😯

  8. 13 CHAOS
    July 2, 2010 at 5:40 am

    GHANA = Beginners luck !!

    na na na na , na na na na hey hey Goodbye Ghana – die taxi wag, julle moet spring !!

  9. July 2, 2010 at 3:41 pm

    BB – dit lyk my jy kan die toekoms voorspel😈

  10. July 2, 2010 at 3:42 pm

    Ek bedoel: – Nederland 2 – Brazil 1 and not much time left of the game!


Leave a Reply

June 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Archives

Blog Stats

  • 153,414 hits

