29
Jul
10

COOLuLa!!


On Wednesday, the 27th of July
A Kulula cherub named Nazleh fluttered by

Listened to the whole of our sad little tale
‘bout all our failed efforts, the phonecalls & mail
Patiently heard what we had to endure
How we’d be stuck in Gauteng, for sure😯
She understood why we gave “Last Time” the boot
From our list of choices – (as well as that funny airborne Orange fruit…)😉

Showed appreciation for how we still supported
Our choice of Kulula (although almost aborted)
To make a long sordid story short
Nazleh certainly lived up to Kulula’s report
That their customers really are treated as kings
And with that dear Nazleh has clearly earned her wings
Since I can’t change their name to : COOLula
I’ll just give them a cheer and a roaring: HURRAH!!


9 Responses to “COOLuLa!!”


  1. July 29, 2010 at 1:29 pm

    Ag ek is so bly jy het jou kaartjies gekry🙂

    • 2 BB
      July 30, 2010 at 5:11 am

      Heits Charms!! NEVERMIND kaartjies – ons het nog ‘n BAIE GENEROUS geskenkbewys daarby ook gekry! Gaan beslis voor die einde van die jaar nóg ‘n keer of wat Kaap toe… net oor ons kán:mrgreen:

  2. July 29, 2010 at 2:06 pm

    Dankie my angel vir al jou hardkoppigheid – dit sal hulle leer – don`t mess met my BB – Cape Town here we come xh

    • 4 BB
      July 30, 2010 at 5:17 am

      Whoooopeeee – up…up…and awaaaaaaaayyyy…. (en as daar iewers so nou en dan ‘n coffeeshoppie-break is vir jou enne mentholtjie vir my… ag en ‘n ou glasie ruby-red is ook nie te versmaaie nie (Citro-soda hier kom ek🙄 ) -EN ene ☼-nemarietjie gaan my kom verlos uit die dungeons virre rukkie😉 – dan’s die Kaap beslis nié hollangs nie:mrgreen:
      Note to sElf: Ek wag in spanning…😕

  3. July 30, 2010 at 6:16 am

    Ag ek is so bly! Partykeer werk dit om ‘n pyn in ‘n company se gat te wees.

  4. July 30, 2010 at 6:58 am

    biebs, pasop net vir die kaapse wind. He, he. Hy het n doelgerigte ruiter. Geniet dit gate uit.

    • 7 BB
      July 30, 2010 at 7:14 am

      Ek is aerodynamic, girl!! ek maak net die bek oop dan waai hy dwarsdeur😆 Laat hy waai waar hy wil:mrgreen: LOL @ die ruiter!!

      • August 2, 2010 at 10:22 am

        😆 jy moet passop of jy waai weg…. like a wavin’ flag aan ‘n lamppaal…😆

  5. 9 CHAOS
    July 30, 2010 at 12:34 pm

    Volgende week die tyd is die Kaap al getem – kan nou nie meer wag nie xh


Leave a Reply

July 2010
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Archives

Blog Stats

  • 153,255 hits

