06
Sep
10

Lili Marlene


Allow me to share with you: 

A song that I grew up with… a song I’ve known since I can remember – the sound will always bring back many wonderful memories of music played in the house I had the privilege to grow up in, with a father who can, according to me, outsing the best of them.

Here my rendition in an English/German combo-arrangement:

~~

Thanks liewe Whoopsiemaaikietjie (Wipneus)

vir die moeite en tyd wat jy daarin gesit het.

Só baie dankbaar!! xx

~~

Facts about the Song:

Lili Marlene is a German love song, first recorded by Lale Andersen in 1939

The words were written in 1915 during WW I by Hans Leip (1893–1983),

a school teacher from Hamburg

It was set to music by Norbert Schultze in 1938

The song has been translated into more than 48 languages…

and soon to be recorded in Afrikaans, (jipjip, my aangenome, stief skoontaal)

Why?… you may ask?

Want ek kan:mrgreen:

More about Lili Marlene and the whole intruiging story here…

(click on the picture below)


24 Responses to “Lili Marlene”


  1. September 6, 2010 at 8:50 pm

    So mooi. 😉

    • 2 BB
      September 7, 2010 at 5:13 am

      Fanx Rooies😉

  2. 3 CHAOS
    September 7, 2010 at 4:27 am

    ….en daar is niemand in die hele , wye wêreld wat dit mooier sing as jy nie !! Dat die song nou soveel dekades lank moes wag om pragtig gesing te kan word xhxhx

    • 4 BB
      September 7, 2010 at 5:14 am

      I know you’re just a teeny weeny biased my Love… but I really don’t mind… at all!! Thanks anyway:mrgreen: x

  3. 5 PlaasJuppie
    September 7, 2010 at 4:32 am

    Beautifull.

    • 6 BB
      September 7, 2010 at 5:15 am

      😳 dankie Narciepit!

  4. 7 Wip
    September 7, 2010 at 5:48 am

    I love it!! Jy en die song is vir mekaar gemaak!!
    xoxo

    • 8 BB
      September 7, 2010 at 5:20 pm

      😉 *mwah*

  5. September 7, 2010 at 6:02 am

    WOW WOW WOW!!! Staande applous!
    Mens kan sommer hoor jou hart is in hierdie song.

    Ek sal ook my ouers ewig dankbaar wees vir die liefde wat hulle by my gekweek het vir boeke en musiek al van kleins af!

    • 10 BB
      September 7, 2010 at 5:24 pm

      …skaam kry ek nou😳 thanks jy!
      Jip – dis wat ek die allermeeste mis van my kleintyd ouerhuis – my daddy se stem – veral Sondagoggende so saam met die LP’s… Peter Alexander, Udo Jurgens, Vicky Leandros, Nana, Demis, en dan was daar hordes koormusiek ook – ek kry steeds die allerheerlikste rillings as ek die voorreg het om ‘n goeie koor te kan hoor… My kleintjie se skoolkoor is A-MA-ZING!!!

      • September 8, 2010 at 8:39 am

        Koorsang bly vir my nog die skoonste vorm van kuns.

  6. September 7, 2010 at 6:09 am

    Ja-Nee… Beeps doen ook niks half nie!

    SOOOO MOOI!!!!!!! Het een van jou kinders jou sang talent geerf?

    • 13 BB
      September 7, 2010 at 5:28 pm

      LOL! Nee jong girl – al het ek hulle hoe in die kar laat saamsing oppe langpad – selfs skool/winkels toe en terug – ini bad, voor slapenstyd… probeer omkoop… nada… nie een van die 3 kan noot hou nie😆

  7. 14 Ding
    September 7, 2010 at 6:48 am

    Wanneer Ding Beeps se stem hoor, hoor Ding Moedertjie se song en wonner Ding noodwendig oor Ding se geskenk 2009 oor hoe daai woorde sou klink… Beeps, Ding het nog nie veel mense Duits hoor besig soos vir JOU nie. Goeie danner. Duits is vir Ding ‘n heimwee-taal; ‘n droom-taal; die taal waarin Ding dekades gelede Europa kon proe en – man, lang storie kort te maak: Ding is seker onder jou linkervoet is dit ingeëts: Made in Germany! Ja toe, loop lig op jou voet en kyk – dit IS daar! Net ‘n Duitser kan so mooi sing.

    • 15 BB
      September 7, 2010 at 9:06 am

      LOL!! Dankie – ek dink nou net wat die groot Koos my Saterdagaand gesê het – hy seg hy wil my nie te ná kom nie (en hy wil regtig nie, ek weet), maar hy sê “BB jy moet eerder Ingels en Duits sing, want daai tong van jou trek jou stem in Afrikaans in ‘n ander mode in – en dis net nie dieselle nie”. Sê hy. En jip, is so – om die een of ander rede, sing ek swáár in Afrikaans – hy sê dis dalk net té ‘korrek’ – dinge vloei net nie maklik nie…
      Ah well – who cares… skryf sal ek hom sing daai liedjie en sing sal ek hom sing ook – selfs in Afrikaans – want dis nie ‘n song tot mens hom sing nie, right??😉

  8. 16 BB
    September 7, 2010 at 9:03 am

    Oits!😳 julle humble my erg…
    Ding – ek weet ek beloof al laaaaaankal – maar as daai song gedoen is, kry jy die heel eerste master copy, ja?

    • 17 Ding
      September 7, 2010 at 9:37 am

      So, het jy dit nou al onder jou linkervoet gesien, ja? Is reg, Beeps, Ding het mos die geheue van ‘n olifant en die geduld van ‘n verlamde slak … maar ook die finesse van ‘n afgetrede sirkus-seekoei … so WIKKEL daai boude en kry spoed met die master copy😆

      • 18 BB
        September 7, 2010 at 5:19 pm

        Ding, ek is nou doodernstig as ek jou se dat daai nie sommer ‘n hierjy-afskeep klankie gaan wees nie – so ek is nogal vol str… eeeehhhhmmmm dinges assit kom by die verwerking daarvan. Dis hoekom dit tyd gaan vat…

  9. 19 Sammi
    September 7, 2010 at 9:36 am

    Oghhhhhhhh ek gaan vir Wipperkie vra virre kopie van hierdie vir my Daddy. Beeps, hierdie is ‘n stunning weergawe van ‘n lied waarmee ek grootgeword het – ook in beide Duits en Engels.
    Die timber in jou stem laat my so dink aan Vera Lynn – nee hoor jy MOET MOET Duits jou singtaal maak.
    Sjit…unbelievable

    • 20 BB
      September 7, 2010 at 5:17 pm

      Sy’s welkom om die .wma file vir jou te stuur of op cd te sit.😳 ag en dankie virrie mooi woorde Sammikind.

  10. September 7, 2010 at 12:02 pm

    Sjoe maar dis so mooi.

    • 22 BB
      September 7, 2010 at 5:15 pm

      Dankie Charms – ek waardeer!

  11. 23 krista
    September 7, 2010 at 3:40 pm

    Jy mag maar hoor . . . ek is soooo bly ek was bevoorreg om die live optrede te sien!!!!😀

    • 24 BB
      September 7, 2010 at 5:14 pm

      Og Vriending – jy weet dis my voorreg! wat sou ek tog sonder jou gedoen het, hm?


Leave a Reply

September 2010
M T W T F S S
« Aug   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archives

Blog Stats

  • 153,255 hits

