30
Nov
10

Where the Truth Lies…


Someone asked me recently, if I have to name one thing and one thing only by which I measure others –

and without thinking long or hard about it, I knew it had to be : “Honesty”.

Even my children know this. They understand that better, I suppose, than most everyone else around me.

They know that  they can probably get away with ‘murder’ so to speak in many other matters  –

if they cost me a few more Rand here and there… if they’re just a teeny bit lazy to jump to immediate attention when I demand a response… if they get a bit sulky at my (usually lengthy😉 ) sermon on a bad test score, a note from school or a torn shirt… if they ‘forget’ to do one thing or the other… and a million other ‘human’ little things…

BUT…

 

They KNOW NOT TO lie!

Never!

NEVER EVER!!

1. Because they firmly believe that I have the supernatural gift of discovering even the faintest of untruths

2. Because they’ve tried and tested this theory – and it has been proven right – every time

3. Because more than my anger (and subsequent (lengthy) sermon😉 ), they fear my silence:mrgreen:

and my mistrust of them once a lie has been exposed, is much greater a punishment

than any other consequence they have to face.

 

 

Nothing in all the world is more dangerous than sincere dishonesty which is a sign of oblivious stupidity.

Meaning : you may feel quite safe and happy in whatever little untruth you may have told, but if you can’t remember ALL the aspects of that lie – you’ll be caught out eventually.

So, if you don’t have the memory of an elephant and aren’t taking notes while you’re lying,

you are in actual fact STUPID.

Stupid enough to think that someone else is just as absent-minded as you or not taking mental notes.

And nothing, NOTHING of you and your character carries more worth

than that which you’re willing to stand by and fall for.

And nothing, NOTHING is worse than a bad liar, having been caught out, pointing all 10 fingers in different directions, stupidly getting all their mental notes tangled into even more ludicrous justification and THEN ultimately blaming the discoverer of the untruth to being the inital reason for their having been ‘forced’ to lie, since they were ‘afraid’ to tell the truth because your reaction was exactly what they expected in the first place, which they wanted to avoid to begin with, hence their ‘decision’ to not tell the truth…

Confused now??😕

So am I:mrgreen:

Some people will not tolerate emotional honesty in communication.  They would rather defend their dishonesty on the grounds that it might hurt others.  Therefore, having rationalized their phoniness into nobility, they settle for superficial relationships. 

I never meant to hurt you…”🙄 Really??? Aaahhh!! So, because you didn’t want to hurt me, you went along and planned to kill me painlessly??😕

Ever ask somebody how they feel about lies? About deception? About pretence? What about fraud?

Every single one will tell you they despise it! They want nothing to do with it. Who in their right mind would be willing to be lied to, deceived, defrauded or cheated?

I don’t know a single willing person. Not even that person who continuously keeps on misleading everyone around them (and ironically enough habitually deceiving themselves) with their egoistic obnoxious notion that they and their deceit have a right to exist.

And maybe they do… but NOT IN MY LIFE – and somehow THAT, being my truth, for some mysterious reason hurts them?? When I tell you it’s over, because you lied, YOU hurt? :shock: And then you want to make ME feel guilty?🙄

Nah – I can and will chose truth over all other benefits of friendships and relationships. You can’t give me anything in exchange for that. Nothing. You can’t outbuy, outgive or outdo it. Your whole worth is weighed by truth’s measure.

How do you measure truth?

Truth is measured by proof. By certainty. No doubt. No suspicion. No caution. No question.

Do you know someone (if you’re lucky, more than one) who you just know you can trust with your whole life?

What is it about them that gives you that trust? And isn’t it THAT what makes them just that bit more of an extraordinary human being? 

I reckon, though the truth may hurt a little sometimes, I’d rather hurt you with the truth than kill you with a lie.

“Peace – if at all possible ~ Truth – at all costs”

 

TRUTH. Try it – it is TRULY the most liberating and rewarding of all virtues!

 

 

 

 


22 Responses to “Where the Truth Lies…”


  1. November 30, 2010 at 4:53 am

    So TRUE!!!!

  2. November 30, 2010 at 5:01 am

    Ware woorde hierdie BB, en ek is so bly dat jy dit by jou kinders tuisgebring het. Ek haat leuens, en ongelukkig is dit deesdae eerder die norm as uitsondering – dis asof daar hierdie nuwe kultuur is van leuens vertel, want almal doen dit – en ek gaan nie eers daaroor slapelose nagte hê nie… ek gaan aan asof ek dit nooit gesê het nie. En moenie eers dat ek nou begin met ‘n hele relaas oor lieg se tweelingsussie verantwoording nie….

  3. 3 Sammi
    November 30, 2010 at 6:37 am

    Your Statement:
    “I don’t know a single willing person. Not even that person who continuously keeps on misleading everyone around them (and ironically enough habitually deceiving themselves) with their egoistic obnoxious notion that they and their deceit have a right to exist.”

    A Victim’s Statement:
    “He will choose you, disarm you with his words, and control you with his presence. He will delight you with his wit and his plans. He will show you a good time, but you will always get the bill. He will smile and deceive you, and he will scare you with his eyes. And when he is through with you, and he will be through with you, he will desert you and take with him your innocence and your pride. You will be left much sadder but not a lot wiser, and for a long time you will wonder what happened and what you did wrong. And if another of his kind comes knocking at your door, will you open it?”

    And the Perspective:
    They also have the capacity to put on an act of remorse, which can throw one off and into believing they really do feel. It is always an act. They consider themselves superior to others. They are exceedingly arrogant and always right. If crossed, they can move from an appearance of compassion and caring to a cold-blooded avenger in an instant.
    Because they are without feeling, they can often fool a lie detector test, as they have no physiological responses to lying. Arguing with them is a lost cause. They will always out-maneuver someone and prove them wrong. To Lie is part of them. To Charm is part of them.

    Quite frankly, you may think you know and sense the truth with these people, but they are skilled beyond normal comprehension into fooling you.

    • 4 BB
      November 30, 2010 at 12:02 pm

      ‘n Bietjie extreme, maar ja, Sammikind… ek hoop wragtig nie ek word ooit persoonlik so direk gekonfronteer met iemand wat soos jy hierbo beskryf, duidelik erge psycho-neigings het nie😯
      Laat my nou wonder – word sulke mense so gebore, so gemaak, of so geleer?? Is enigiemand in staat om so ‘n neiging te ontwikkel?

  4. 5 Sammi
    November 30, 2010 at 6:49 am

    Not wanting to write an article😉 by replying to your questions. Yes, I know two people (whom you have met as well in your part of the world) that I trust with my all. With the knowledge I gained over the last year plus re truth and lies and the psyche of mankind…I am at last truly blessed.

    • 6 BB
      November 30, 2010 at 12:13 pm

      You know, Sammi, truth and trust do walk hand in hand… with loyalty and love and friendship. I trust many people – most people, most of the time. They’ve got to prove me wrong. And although there have been some, somehow few do… then again, I have so little time to really really invest in friendship, that the true ones I have right now, I plan to keep till death (or time) do us part… but that’s another subject altogether…
      But you’d be surprised sometimes – at how many times you hear someone truly shocked at having found out that their ‘best friend’ or their sister or their own daughter acted in a way they never thought possible.
      And that’s the point. Who’s important to me better tell the truth. Those that aren’t really… I’m so sorry if I don’t care all that much – it would just prove to me why they’re not important in the first place, right?

  5. 7 Ding
    November 30, 2010 at 8:44 am

    BB, hierdie van jou het herinneringe oopgeruk. Goete waaroor ek nie geredelik gepraat het nie en steeds nie praat nie – Ding het mos darem vir ‘n ruk in ‘n glas-kasarm gewoon waar rotse sommer uitgedeel is en arms gemaak gooi is as die arms se base nie self wou gooi nie…

    Maar vandag, met hierdie inskrywing, kan ek kwalik anders. Die gevaarlikste leuen bly die een wat deurspek is met elemente van waarheid. Die leuen met die verwoestendste impak is die een wat die aanhoorder se eie oordeelsvermoë stelselmatig aftakel. Die onaanvegbaarste leuen is die een wat deur die verteller as waarheid geglo word.

    Moedertjie glo tot vandag toe (en verkondig dit gereeld) die waarheid is vreeslik geduldig en het altyd ‘n manier om uit te kom.

    Na blootstelling aan meer as twee jaar se konstante, doelbewuste leuens het ek geleer ek het rede gehad om my lewe lank oor waarheid te voel soos ek voel: waarheid is net nog ‘n perspektief en ek sal self besluit wat ek glo waaroor – sien is glo en voel is wragtig. Hoe roep die volksvreemde taal dit: talk is cheap, money buys the whisky … ek drink nie eers bleddie wiskhy nie! Dit alleen behoort alreeds vir my aanduiding genoeg te wees, gmf.

    Ek weet wat ek weet en vir my is dit genoeg. Dit doen egter nie daaraan afbreuk dat ek tog partykeer by myself wonder of perspektiewe sou verander, sou ek begin praat oor die gebeure tot selfs so onlangs as ‘n maand of twee gelede nie … telefoonoproepe, smse en selfs ‘n amptelike besoek van die SAP, wat ons genoop het om ook maar amptelik op te tree (die SAP het nog wonderlike beamptes). Wat ek lankal besef het: party mense is patologiese leuenaars wie nie die onderskeid ken tussen feite en fiksie nie. ‘n Mens kan net bid dat jou pad nie kruis met diesulkes nie; en as jou pad wel kruis, is daar een uitweg: breek alle bande en blok bloot alle vorme van poging tot kommunikasie.

  6. 8 Wip
    November 30, 2010 at 9:40 am

    Ek stem saam met Demoerin, leuens is deesdae eerder die norm as die uitsondering… dis sad….

    I’m a “Dr House” junkie : “”It’s a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.” ” I’ve found that when you want to know the truth about someone that someone is probably the last person you should ask.”😯

    I hate Pathological liars “mythomaniacs” … (I take offense, yup I do)
    They don’t value the truth and because these people don’t value honesty, a lot of times they will not value loyalty. So watch what you tell them. Their loyalty is fleeting… “Run Forrest Run” 😆
    but….. everyone lies at some point in their lives. …
    Santa Claus …. is coming to town … LOL *wink* or
    “Wow fantastic dress” or “The best steak in the whole world, ever” (lying to be nice?)

    “Women usually lie to make others feel better, and men lie to make themselves look better” 😆

    So tydjie terug het ek ‘n episode gehad waar iemand deur leuens/fantasieë/oneerlikheid/genadelose gekonkel dinge aangevang het (wat ons geld gekos het, om aan die einde uit te vind alles was fake/leuens)… toe die persoon (charismatiese leuenaar/gladdebek) gekonfronteer word … toe word dit afgelag en gesê: “Ag ek het net gespeel, ek was nie ernstig nie” Maw daar word history to herskryf deur die leuenaar ….hulle gaan net aan met die lewe asof niks gebeur het nie….. sonder enige berou…. Have you ever…. 🙄 😆

    My man en kinders mag onder geen omstandighede oudisies doen vir die rol as Pinnochio nie – ek vergeet nie leuens/oneerlikheid nie – en dis erger 😳 – hulle sal enige tyd eerder verkies om die waarheid te praat as om daardie kant van my te sien uitkom…😈 vir die res … snip-snip…. bye bye. Die lewe is te kort en te lekker – mens het nie nodig om jouself bloot te stel aan dinge wat jou ongelukkig maak nie. 😉

    Daar is gelukkig nog betroubare mense …. en dankie dat jy een van hulle in my lewe is Beeps.

  7. 9 PlaasJuppie
    November 30, 2010 at 10:07 am

    Die ongelukkigheid van waarheid is dat hy deur mense subjektief gemaak is. Jou storie, my storie en iewers tussenin lê die waarheid.
    Gelukkig soos Ding hierbo beduie, is waarheid geduldig.

    • 10 BB
      November 30, 2010 at 11:52 am

      Is so Narcie, but if EVERY person involved is telling their honest-to-goodness-cross-their-hearts-hope-to-die truth… then maybe, just maybe it has NOTHING to do with truth and lies, but deafness and blindness🙄 and sometimes even a bit of an egoistic reason for having to be right at all cost rather than to admitting to be wrong…😕

      He-said She-said is not really what I was going at.
      We all know that there are people ‘out there’ – en soos Whoopsie tereg verwys: “I’ve found that when you want to know the truth about someone that someone is probably the last person you should ask ” – LOL! ‘coz het jy al ooit iemand raakgeloop wat geseg het: “Ek lieg, wanneer ek ookal so voel, lieg ekke”🙄

      We all know there are great misunderstandings which are more often than not judged by the parties involved as truths and lies –
      but it comes down to this:

      Depending first and foremost on how much there was invested in the relationship –
      be it money, time, effort, emotion…
      the greater the investment, the greater the hurt and ultimately the loss.

      • 11 PlaasJuppie
        November 30, 2010 at 12:12 pm

        Is oorlat jy alweer in daai volksvreemde dialek skrywe dat ek jou nie mooi verstaan nie:mrgreen:

        Aai talk thet tale only a little bit.

        “…the greater the investment, the greater the hurt and ultimately the loss” Dink jy dat mense probeer om daardie beleggings te beskerm deur te lieg, en dan bloot opeinding om dit te vewoes?

  8. 12 BB
    November 30, 2010 at 12:33 pm

    Ek bedoel – hoe meer ek in jou sou invest, hoe meer stel in jou in staat om my seer te maak, ja?

    Maar ja, party mense probeer nie eintlik hulle belegging beskerm deur te lieg nie…
    party mense besef nie aldag dat mense/vriende/geliefdes die grootste investment is wat hulle ooit sal maak nie… en deur daardie investment te knou, verwoes hulle als. Hulle eie asook alle aandeelhouers se belegging daarin.

    Sad😦

    …maar jou ingels kom aan, ol’ chap:mrgreen:

  9. 13 Ding
    November 30, 2010 at 2:32 pm

    BB, skrap maar hierdie spatsels van jou blog af, sou jy dit nodig vind. Maar vandag maak Ding ‘n bietjie keel skoon. Ding steur Ding nogal nie aan die “he said / she said” storie nie. Die dat Ding in elk geval seg dat Ding glo wat Ding verkies om te glo – waar Ding nie self gesien en nie self gevoel het nie. En daar waar Ding ‘n bedryf gevoer is om te glo, en Ding getwyfel het of daai nou so kan wees, daar het Ding sommer tromp-op self die ongemaklike vraag loop vraag (en ‘n ander dierbare mens die ewige josie in gemaak vir Ding omdat Ding reguit loop vra het).

    Ding verstaan van waarheid praat. Ding verstaan van leuens vertel. O, Ding verstaan maar te goed. Wat Ding nog beter verstaan, is om ‘n suggestie-saadjie te saai, en dan nie die verkeerde afleidings wat daaruit geoes word, reg te help nie. En dis omdat Ding daai verstaan, dat Ding gesê het wat Ding gesê het. En weet jy, die hy-sê-sy-sê goed staan Ding nie aan nie. Wat Ding bedonnerd maak, is dinge waarvan Wips vertel hierbo wat gebeur het (waarvan ek kan getuig, nie oor wat my vertel is nie, maar wat ek SELF DEURLEEF het); waarvan ek vertel hierbo wat gebeur het. ‘n Besoek van die SAP aan manman se huis op ‘n doodgewone Saterdagaand na nege, is NIE hy-sê-sy-sê-goed nie. Dit wat daarna volg, ook nie. Dit het gebeur. Dan sê Ding weer: genadiglik is daar nog mense wie bereid is om gesond te oordeel. Juis nie na hy-sê-sy-sê-stro…oi te luister nie.

    Glo my vry, as dit oor ego gegaan het, sou Ding nie ‘n oomblik gehuiwer het om vir almal wie wou hoor en nie wou hoor nie, wie wou lees en nie wou lees nie, my weergawe te fluister agter bakhand.

    Gelukkig het ek opgegroei in ‘n huishouding waar ek altyd die sondebok was en waar ek geleer het dat dit nie saakmaak wat ‘n ander se oordeel en opinie is nie – ek weet wat ek weet; ek lewe dit. Mense maak ek nie bymekaar nie – so, wie nie van my pad hou nie, loop kry jou eie pad en basta. Ek verstaan maar te goed: iemand moenie my vertel hoe naby die persoon aan my is; hoe dierbaar spesiaal ek is en al daai stroperige strooi en dan my vir twee jaar lank belieg nie. So, ek verstaan maar te goed die oefening van die geliefdes naby aan ‘n mens, moenie vir ‘n mens leuens vertel nie. Ek het ook geleer dat mense hulle keuses maak, en mense sal nie maklik teen hulle eie keuses in anders kies nie. Eerder as om ‘n oordeelsfout te erken, sal ‘n mens jou daaruit loslieg, of, aangesien ‘n mens die moontlikheid van ‘n gemors voorsien, maar eerder sê manman wil nie betrokke raak nie. Dan moes manman in die eerste plek nie ore uitgeleen het vir die eerste reeks stories nie.

    Lang keelskoonmaak – en nee, ek gaan nie eers verskoning vra daarvoor nie, want ek is nie jammer daaroor nie. Punt. Die uiteinde oor leuens is ook maar net: doen aan ander wat jy aan jouself gedoen wil hê.

    Dankie. Nou is ek eers skuins en kort. Daar is dinge wat beter is om net te vergeet.

    • 14 PlaasJuppie
      November 30, 2010 at 3:06 pm

      Hierdie is vir my darem so sprekende voorbeeld van wat BB hier bo beduie het. Hoe een mens se pakkie strontstories op ‘n anonieme blog ‘n hele gemeenskap (beide virtueel en real life)eers aan flarde geruk het, en 15maande na die “big bang” steeds aanhou om die oorblyfsels van daardie gemeenskap te vergiftig. Skuldiges, onskuldiges, aanhitsers en draadsitters gelyk.

      Ek hoop om almal se onthalwe dat hierdie sweer wel eendag sal skoongemaak word, en dat eendag kortliks sal aanbreek.

  10. 15 BB
    November 30, 2010 at 3:36 pm

    Ding – ekke skrap nie. (ok soms moet ek die H3 bietjie skrap, maar disse ander storie…)
    Ding, ek wil allesbehalwe enige mens se waarheid/leuen en dus vertrouens sake na verwys as ‘n afgewaterde he said/she said-storie nie.
    En Ding, al weet ek nie veel nie en al het ek so amper-amper (durf ek fluister ‘dankie tog’) die hele pot so misgesit dat ek amper oppie vloer geblerts het (dit help vreeslik om tog vaguely blonde te wees) – Ding, moet al die betrokkenes een ding darem ook verstaan…
    Maar wag, voor ek daar kom, net dit: wanneer ek na egoisme verwys, point ek die vinger heel eerste na myself. Ek bedoel daarmee dit: wanneer ek te na gekom voel, wanneer ek voel of ek verneder is of blootgestel is aan die seer hetsy van onwaarheid of dislojaliteit of watookal – veral wanneer dit was aan die hand van iemand wat vir my saak maak – dan is dit EK (die ego) wat seerkry en daai ego (en sy gepaardegaande trots) wat in survival mode uiteindelik ook baie keer téén my beginsels of goeie bedoelings optree, waar ek later wil tong afbyt of my kop hard en aanhoudend teen ‘n muur loop stamp, oor die selfverdedigingsmeganisme wat inskop nie aldag brieke het nie – en my nie toelaat om die eie-MY bedaard en nederig en eerbiedig te laat handhaaf nie.
    Soms, net soms het ek ook al gedink: Daar loop my waarheid nou. Dis hoe ek nou glo/voel/dink. En dan draai dit anders uit en besef ek oppe dag, dit was ‘n leuen van die duiwel – ‘n ‘hel’se billboard, wat my oortuig het van ‘n (aan my) verbloemde waarheid – dus ‘n leuen (want dis tog net die een of die ander😕 of is dit? )
    En ek weet jy sal verstaan dat ons almal die een of ander dag in die lewe voor daai een kom staan en ons dus nie dan dadelik as leuenaar wil uitgekryt word, want ons wil wil tog almal nog kans hê om te verduidelik. Maar as ons nie in die posisie is wat ons so ‘n (soms skrikwekkende) truth alleen kan trotseer en agter ons sit nie en daar juis ander mense betrokke is en ons is so besig om onsself te ‘red’ uit wat ons as waarheid verkondig het en later betwyfel en die ander betrokkenes moet ook hulle verwerking hê – oor presies dieselfde gebeure maar uit ‘n ander oogpunt – en terwyl almal herwaarts en derwaarts en niemand stop om te dink:
    Daar slaag die duiwel wragtig in elke slinkse plan wat hy vir eeue al uitgedink het en ek, klein ou onskuldige ekketjie, help beslis ook nie om daardie plan te stuit nie – en die bl!ksem gooi later nie meer klippies in die water nie, maar rotse – en die water oorspoel later tot ander mense se grense wat van meet af nie eers geweet het wat aangaan, dat iets aangaan of hoe dit hulle raak nie. En ek weet regtig minder as niks – bloot omdat ek adamantly meeste van die tyd nie wil weet nie en netso suinig is om enige vaagste kennis/hoorsê oor te dra of te deel, maar ek was éénkeer by.
    Eenkeer wat EEN mens wat vir my bitter kosbaar en dierbaar is, uit die bloute, sonder waarskuwing, oppe helder Sondagoggend in Augustus, sommer-net-so ‘n ongeoorloofde, ondeurdagte aantyging ontvang het, sonder bewyse, sonder verskoning, sonder verduideliking. Daai het seergemaak. Daai mens het seergekry. Daai koppietjie van haar soos my Ouvrou hare in haar dop teruggetrek – en ek wéét daai was ‘n ‘les’ wat sy nie moes geleer het nie. Want dis nie ‘n toets wat sy moes slaag nie. Onbetrokke, properse mens-mens. Goed. Doodgoed. Amper-amper het ek ‘n siel sien sterf daai dag. Die ogies was skoon dof. Die blink wanneer dit by ander mense kom is lankal weg. En dit alles, oor sy betrek is, net omdat sy gerieflikheidshalwer happen to have been around. En ek kon dit nie beter maak nie. Want: I refused to get ‘involved’. Soveel so, dat ek tot vandag toe nie regtig weet hoe sy dit aangespreek of ‘opgelos’ het. Soveel so dat sy nog nooit weer terugverwys het daarna nie.

    DIS wat dit beteken om statig te wees. Dis wat dit is om nie in die modder te speel met jou Sondagklere aan nie en te dink jy gaan steeds spierwit annerkant uitkom nie.

    Jou se Moedertjie glo heeltemal reg. Ek weet ek sukkel ook met daai een – maar ek glo dat sy ook vir jou gaan sê dat hy geneig is om homself dieper te begrawe terwyl mens daarin rondgrawe…
    Los hom – en gee kans. Dan sal hy uitkom, ja.
    Net dit nog:
    Ek het lank terug ook eendag moes terugstaan… jong, en ek het gewag vir die waarheid om uit te kom en die oortreder te slaan waar dit die seerste maak. Maar wee’ jy wat gebeur toe?
    Hy’t uitgekom ja. En hy’t geslaan, ja. Maar hy’t so seer geslaan dat ek gehuil het daarvan – en dit terwyl ek vir jarre gewag het om daai te geniet as dit gebeur die dag. Daai waarheid slaan nou nog. En ek moet soms wegdraai om dit nie te sien nie, want op ‘n manier gun ek daai straf vir niemand nie…😦

    Daar is ‘n tyd om te stop, wat unstoppable lyk, Ding. Dan gaan dit later nie meer oor waarheid of leuen nie. Dit gaan oor principles, ja. Maar soms, net soms neig principles om tog ‘n ego te eggo…

  11. 16 Ding
    November 30, 2010 at 6:05 pm

    15 maande al? En dit het steeds nie einde gekry nie. Maar ja, ek hoor hard en duidelik.

    Beeps, ja, Ouding hoor alles mooi wat jy vertel. En weet jy, ek het vir daardie dierbare spesiale mens verskoning gevra. Baansyfer sou nie noodwendig wees om bloot te aanvaar dat sy NIE betrokke was nie; baansyfer sou ook kon wees om doodgewoon die suggestie-saad se oes te pluk. Ek het gekies om self uit te vind. Jou vertel van hoe jy wat waargeneem het, ruk my van vooraf, want ek, Ding, het daardie seer veroorsaak omdat ek wou weet. As ek kon, sou ek weer verskoning gevra het.

    Kan ek nie help om in dieselfde asem te onthou hoe ek wat oor – hoe sê Buurman – ‘n tydperk van 15 maande gesien afspeel het nie. Ook teenoor ‘n persoon wie vir MY enige tyd net so dierbaar is. So, Beeps, jy het eenkeer se slag waargeneem – stel jou voor wat herhaaldelike aanslae aan ‘n mens doen. Al wat ek kon doen, was om verskoning te vra vir die impak wat die selfsugtige ek gelaat het omdat ek wou weet wie dinge oor my gesê het. Ek kon nie die impak omkeer nie. En tot vandag toe, BB, is die mens naaste aan my nog nie ‘n halwe verskoning aangebied vir die gemors wat in haar lewe herhaaldelik oor maande heen opsetlik veroorsaak is nie. Nee, inteendeel, dit hou nie op nie!

    Presies wat jy sê: manman kan nie in beste kleertjies in modder loop speel en dink jy gaan leliewit maagdelik rein onaangetas anderkant uitstap nie. Glad nie. Dis waar woorde. En net soos jy sê: daar is ‘n tyd om te stop.

    Maar presies net so, BB: ek gaan ook nie langer die boelie(s) laat wegkom wie so slim hulle Sondagklere eers uittrek, DAN almal met die modderbad se modder gooi, en dan oënskynlik uitklim en DAN die Sondagkleertjies aantrek en WEL maagdelik rein probeer wegstap!

    Stop? Ja, BB, stop stop ‘n mens ‘n bedryf, soos ek dit vir maande probeer stop het; daarna eenvoudig ‘n muur geword het en uiteindelik besef het ek is nie ‘n muur nie, maar ‘n donnerse deurmat. En ek gee nie om om ‘n muur te wees nie, maar ‘n deurmat is ek bepaald nie!

    Nou sê ek vir jou: wat is nou regtig erger? Om soos nou hier te praat op ‘n blog vir almal om te lees; om stil te bly en bakhandstories te los waar hulle gelaat is, wanpersepsies te los soos hulle geskep is; en stil-stil te wonder wanneer gaan ‘n volgende sessie losbars – nie op ‘n rekenaarskerm nie, maar in ons elke dag se lewe? Nee, statig is ek dan beslis nie statig nie – dis ‘n luukse wat ek myself ontsê het deurdat ek statig probeer wees het en stilgebly het vir te lank. Dit gaan nie vir my oor wie is reg en wie is verkeerd nie, BB. Dit gaan nie vir my oor in modderspeel of ophou nie. Dit gaan vir my daaroor dat ek wonder of ek vandag maar in ‘n straat mag ry en mense aan huis ontvang of by ander aan huis verkeer op uitnodiging ens. sonderom ‘n skommeling van my boot te ervaar; en of ek aan ‘n kind moet verduidelik wat die polisie op ‘n Saterdagaand laat by ons huis kom soek. En of ek aan die polisie moet verduidelik dat hulle belieg is; en of ek op ‘n Sondagmore die polisie moet loop wys hoe ek halftwee se kant in die nag steeds gepes word met sms’e. Dan onthou ek van sg. prokureursbriewe wat onder vals naam in vals hoedanigheid uitgestuur is en wanneer die pap te dik word, word dit afgemaak as ‘n speletjie. Sien, woorde op ‘n skerm, reg en verkeerd, skeel my min. Woorde wat seermaak, het my (en my ego) vir twee jaar lank die ou poepol gemaak. Daai raak my nie (meer) nie. Blatante leuens – nie leuens soos ek wou nie ophou nie; nie leuens oor getroudwees of nie – nee, blatante leuens wat my daaglikse lewe beïnvloed, maak my befok, BB. DIT laat my praat.

    En nou, NOU, sal Ding ophou praat, BB, want ek het nog nie eers regtig begin nie. Ek gee nie om om “stemme te wen” nie, BB. Ek vra nie vir begrip, empatie of simpatie nie. Glad nie. Om myself te herhaal: ek maak nogal nie mense bymekaar nie. Ek sê bloot daar is ‘n oënskynlike modderbad met spelers op ‘n skerm, maar die modderbad in die lewe waar ek opstaan, lewe en gaan slaap, lyk aansienlik anders. En AL hoekom ek hier vandag met jou praat, is omdat ek mense leer ken het vir wie ek respek en deernis en omgee het, mense soos jy en Buurman en Buurvrou en dit is vir my hartseer dat die pap aangebrand het. Klaar gepraat.

    Grondgroete
    Ding

  12. November 30, 2010 at 6:25 pm

    Sjoe. Ek wou nog bieg dat ek so af en toe ‘n liegstorie vertel… 😯

    Oor doerietyd se storie…nie veel wat ek daaroor kan se nie, behalwe dat dit my geleer het jy kan NIE mense leer ken van agter ‘n kompertjie nie. So, ek probeer my ordentlik hou met almal, maar hou ‘n gesonde afstand tussen my en die volgende ou. En ek tel my woorde.

  13. November 30, 2010 at 7:28 pm

    And the show goes on… duidelik het die fat lady nog nie klaar gesing nie. Goed Ding, aangesien ek nog nooit van vuil wasgoed in die openbaar was gehou het nie – ek maak jou ‘n deal en al die ander ook wat hier lees. Hier is my email adres: amttay@gmail.com

    Gee jy jou en Sammi se email adres ook en dan email diegene wat die elkeen se waarheid wil hoor, ons gesamentlik en ek vertel MY storie – ongesensord. En jy vertel jou/julle storie, en dan besluit die grootmense hier rond self verder.

    But I will hold nothing back – so maak seker jy is reg daarvoor. Want vandag staan ek alleen en ek betaal my skuld vir my foute – die wat ek dan gemaak het.

    Deal? Gaaf.

  14. December 1, 2010 at 6:36 am

    Sjoe, hierdie replies ontaard nou inne boek…😆

    • December 1, 2010 at 6:45 am

      En bygesê is ek so confussed soos ‘n verleurmannetjie op ‘n smartieboks… maar ek dink ek wil eintlik eerder nie weet nie.

  15. 21 Ding
    December 1, 2010 at 6:49 am

    Heavens above|
    🙄

    He said / she said, veral agter die skerms, is mos juis die modder waarin waarheid hom so diep loop begrawe dat hy nie gevind word nie.

  16. December 1, 2010 at 7:33 am

    Sjoe BB, lyk my jy’t ‘n blik wurms nou hier oopgemaak waarvan ek liefs niks wil weet nie.

    “I reckon, though the truth may hurt a little sometimes, I’d rather hurt you with the truth than kill you with a lie.” – Ek dink ek deel hierdie gevoel.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


November 2010
M T W T F S S
« Sep   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archives

Blog Stats

  • 153,414 hits

%d bloggers like this: