30
Mar
17

Brief aan God I


Ag Here, hieronder gaan dit nie so goed

al was ek waaragtig nog heeltyd net soet

al loop ek (en die H3) die (amper) reguit pad

piepie iets (of iemand) alewig my bêtt’rie nat.

“It never rains”, sê die wysneus wat van beter weet –

“It pours” – (ek wil só graag die stupid gesegde vergeet!!)

papbattery

Nou weet ek mos U hou ons almal styf in U hand

al sit jy ook op jou stoepie in Pretoria gestrand.

Gepraat van strand – ek mis die see seer

maar eintlik kan ek skaars vra vir meer.

Ek wonder of die swart wolk hier bo-oor my

wel ‘n bietjie sonskyn van agteraf kry?

Ek weet mos goed van die silwer rand…

maar ek kyk dié wolk seker van die verkeerde kant?

Gepraat van wolk – ek wonder nou Heer,

as U die sluise daarbo kan beheer

sal U in U Genade só groot

ook vir simpel ou ekke kom help in haar nood?

battery

Ek weet U dink dis gladnie so erg

maar ‘n reus vir die een, is vir die ander ‘n dwerg.

Gepraat van dwerg – ek voel so klein

oor ek sukkel om soms my emosies te train

Ek vergeet ook om by U aan te klop

en my bêtt’rie gereeld vir krag in te prop.

Gepraat van bêtt’rie – myne is vandag behoorlik nat

Ek sal hom vir ‘n Hemelse diens móét vat.

~☼~

2 Responses to “Brief aan God I”


  1. March 30, 2017 at 11:05 am

    Ai BB, hierdie stuk van jou vat aan my hart. En dan kan ek dink dat dit Sy Vaderhart ook sal aanraak. Uit ondervinding weet ek, Hy ‘hoor’ kliphard as ons so op ñ sagste fluister. In ons nood.

  2. March 31, 2017 at 5:32 am

    Oee BB dis mooi. Xx


Leave a Reply

March 2017
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Archives

Blog Stats

  • 163,158 hits

